ساختمان مدیریت منابع انسانیمدیریت منابع انسانی
   
   

    شرح وظایف مدیر منابع انسانی :

    1-مطالعه و بررسی قوانین و مقررات،آئین نامه ها،بخشنامه ها و دستورالعمل های اجرائی مربوطه.
    2-تصمیم گیری،برنامه ریزی و نظارت بر اجرای قوانین و مقررات اداری و استخدامی.
    3-تلاش در جهت تأمین و نگهداشت منابع انسانی مورد نیاز دانشگاه.
    4-نظارت بر صدور احکام پرسنلی کارکنان ، بازنشستگان و وظیفه بگیران.
    5-نظارت بر تهیه و تدوین بخشنامه ها وآئین نامه ها و دستورالعمل های اجرائی.
    6-برآورد نیروی انسانی مورد نیاز و اخذ مجوز های استخدامی بر اساس اولویت ها و نیازها.
    7-اقدامات لازم در خصوص انجام عملیات استخدامی کارکنان رسمی و پیمانی.
    8-تامین منابع انسانی لازم برای ارائه خدمات مربوط به نیروهای طرح پزشکان و پیراپزشکان.
    9-نگهداشت منابع انسانی از طریق اجرای طرح های حقوق و دستمزد ،نظام ارزشیابی و توانمند سازی نیروی انسانی    
    10-توسعه و ارتقاء نظام شایستگی از طریق نظام های غنی سازی شغل،نیاز سنجی آموزشی و طراحی دوره های آموزش شغلی مورد نیاز و...
    11-ارتقاء و بهبود وضعیت اطلاعات پرسنلی از طریق ایجاد بانک اطلاعات کارکنان.
    12-ارزیابی عملکرد کارکنان و نظارت و کنترل بر نحوه انجام وظایف شغلی کادر تحت سرپرستی.
    13-برنامه ریزی های لازم جهت کنترل و نظارت بر واحد های کارگزینی دانشگاه.
    14-هماهنگی های لازم با مدیریت های نیروی انسانی سایر دانشگاه ها و تبادل اطلاعات و تجربیات.
    15-شرکت فعال در دوره های کارآموزی،مهارتی وآموزشی در جهت ارتقاء معلومات و توانمندیهای شغلی و بکارگیری نتایج آن در انجام وظایف محوله.
    16-انجام یا مشارکت در تحقیقات کاربردی در عرصه نظام سلامت دررشته شغلی مربوطه.
    17-ارائه پیشنهادهای لازم جهت اصلاح در نظام های اداری و استخدامی به مراجع ذیربط.
    18-ارائه و برنامه ریزی برای آموزش همکاران.
    19-انجام سایر امور مربوطه بر طبق مقررات و با دستور مقام مافوق.                        

        لیست همکاران شاغل در مدیریت منابع انسانی: 




سامانه های دانشگاه