برگزاری کمیته دانشگاهی کاهش و پیشگیری موربیدیتی مادران باردار

1405/04/06
تعداد بازدید :139

کمیته دانشگاهی کاهش و پیشگیری موربیدیتی مادران باردار  با هدف بررسی و تحلیل سه پرونده مرتبط با مادران باردار و نوزادان، با حضور رئیس دانشگاه، اساتید گروه‌های آموزشی زنان و زایمان، بیهوشی، جراحی و قلب و عروق، همچنین معاون درمان و مدیر درمان و اعضای اداره مامایی معاونت درمان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، در این نشست، روند تشخیص، اقدامات درمانی، نحوه مدیریت بالینی و چالش‌های موجود در هر پرونده به‌صورت دقیق مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. اعضای کمیته با بررسی نقاط قابل بهبود در فرآیند مراقبت، بر ارتقای کیفیت خدمات درمانی، تقویت هماهنگی بین‌رشته‌ای و پیشگیری از بروز عوارض مشابه در آینده تأکید کردند و در پایان مواردی را مصوب کردند.

سامانه های دانشگاه