عیادت رئیس مرکز بهداشت و هیات همراه از کودکان بستری شده بیمارستان امام خمینی( ره) شهرستان دیواندره و تقدیر از پرسنل بخش کودکان

1403/07/25
تعداد بازدید :19

به مناسبت هفته ملی کودک، رئیس مرکز بهداشت و مسئول واحد سلامت خانواده، ضمن عیادت از کودکان بستری شده بیمارستان امام خمینی( ره) شهرستان دیواندره، از پرسنل شاغل در بخش کودکان نیز تقدیر نمودند.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیواندره، به مناسبت هفته ملی کودک، عیادت از کودکان بستری شده و تقدیر از پرسنل بخش کودکان بیمارستان امام خمینی( ره)، با حضور رئیس مرکز بهداشت و مسئول واحد سلامت خانواده ستاد مرکز بهداشت شهرستان دیواندره در دستور کار قرار گرفت. در این برنامه ها که با هدف گرامیداشت هفته ملی کودک برگزار شد، مهندس جمشید کرمی رئیس مرکز بهداشت و حسیبه منصوری مسئول واحد سلامت خانواده با حضور در بیمارستان امام خمینی( ره) از کودکان بستری شده بخش کودکان این بیمارستان و خانواده آنان عیادت کردند و ضمن دلجویی از این عزیزان، از خداوند منان جهت این فرشتگان زمینی طلب شفای عاجل نمودند. تقدیر از پرسنل شاغل در بخش کودکان نیز از دیگر برنامه های این بازدید بود که با اهدای شاخه گل، از زحمات پرسنل دلسوز و مجاهد بخش کودکان بیمارستان امام خمینی(ره) تقدیر به عمل آمد.

سامانه های دانشگاه