تقدیر از کاربران برتر سامانه سیب مرکز بهداشت شهرستان دیواندره در شش ماهه نخست سال 1403

1403/07/23
تعداد بازدید :51

طی مراسمی و با حضور رئیس مرکز بهداشت و مسئول واحد گسترش، از مراقبین سلامت و بهورزان برتر شهرستان دیواندره، تحت عنوان" کاربران برتر سامانه سیب" تجلیل به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیواندره، طی مراسمی، از کاربران برتر سامانه سیب شهرستان دیواندره تقدیر صورت گرفت. در این مراسم که با حضور رئیس مرکز بهداشت و مسئول واحد گسترش، در محل دفتر ریاست ستاد مرکز بهداشت شهرستان دیواندره، برگزار شد، از مراقبین سلامت و بهورزان برتر در زمینه تکمیل پرونده الکترونیک سلامت و ثبت خدمات در بستر سامانه یکپارچه بهداشت( سیب) تحت عنوان " کاربران برتر سامانه سیب" تقدیر صورت گرفت.

در ابتدای مراسم مهندس جمشید کرمی رئیس مرکز بهداشت شهرستان دیواندره ضمن خوش آمد خدمت حاضرین عنوان کرد: ثبت خدمات در قالب بسته های خدمتی تعریف شده و هم چنین تکمیل پرونده الکترونیک سلامت در سامانه سیب توسط بهورزان و مراقبین سلامت به عنوان ارائه دهندگان خدمت در سطح نخست، از جمله موارد مهم و حساس می باشد که بایستی به آن توجه ویژه ای شود.

ایشان در ادامه افزودند: ارائه اطلاعات دقیق و به روز در مورد جمعیت تحت پوشش، دسترسی سریع به سوابق فرد یا بیمار مراجعه کننده، ارائه خدمات و مراقبت های مختلف به شکل کارآمد تر، بررسی وضعیت موجود و شاخص های هدف، تسهیل در ارائه و دریافت خدمات و مراقبت های سلامت محور از جمله فواید الکترونیک سازی خدمات سلامت می باشد و این مهم بایستی توسط تیم ارائه دهنده خدمات سلامت در سطوح مختلف به ویژه سطح نخست، با جدیت دنبال شود.

مهندس کرمی در ادامه خاطر نشان کرد: تقدیر از کاربران برتر سامانه سیب که به همت واحد گسترش پایه ریزی شده است، جهت پی بردن به اهمیت ثبت خدمات در چارچوب سامانه سیب می باشد و بر خود لازم می دانم از کلیه همکاران محترم و ارائه دهنگان خدمات، به ویژه کابران برتر در حوزه سامانه سیب، تقدیر و تشکر نمایم.

در پایان عادل زهرایی مسئول واحد گسترش ضمن ارائه گزارشی از تعداد خدمات و مراقبت های ثبت شده به تفکیک مراکز، پایگاه ها و خانه های بهداشت در شش ماهه نخست سال جاری، بر لزوم افزایش دقیق و صحیح ثبت خدمات و مراقبت ها در تمامی گروه های سنی جمعیت تحت پوشش در شش ماهه دوم سال جاری تاکید نمود. تقدیر از مراقبین سلامت و بهورزان تحت عنوان" کاربران برتر سامانه سیب" حسن ختام مراسم فوق بود.

سامانه های دانشگاه